Ku pokrzepieniu serc... odrobina uśmiechu.
Taka sobie rozmowa o wdrażaniu reform.
Przykładowy opis instalacji "Programu Płatnika" - dramat mrożący krew w zyłach, ale ze szczęśliwym zakończeniem (według późniejszych informacji)
Propozycja
skargi na praktyki monopolistyczne i tryb wprowadzenia reform
- można wysyłać do:
NIK-u, Urzęd Ochrony Konkurencji, Rzecznika Praw Obywatelskich, gazet, posłów,
co komu przyjdzie na myśl.
Zmotywowany juz rozpoczętymi postepowaniami Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów, ZUS zaczyna się tłumaczyć, że klienci nie zgłaszali zapotrzebowania
na program w innych systemach operacyjnych i że nie przeprowadzono badań
marketingowych nad systemami w firmach.
Spełnijmy obywatelski obowiązek!
Pomóżmy ZUS-owi w badaniach marketingowych!
Piszmy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów!
Mi nic nie odpowiedzieli, ale zakłócajmy im spokój!
Już wkrótce będzie:
propozycja skargi na nieuzasadnione zbieranie informacji o stanowiskach
pracy i numerach ewidencyjnych obywateli.
List otwarty do Prezesa ZUS-u Stanisława Alota pani Margarity Chosińskiej
Jak grupa pl.soc.prawo.podatki prezesa ZUS na dyskusję
zapraszała.
I co?
ZUS-u na to nie stać (z powodów technicznych, he, he...)
Co słychać u Rzecznika Praw Obywatelskich? -
wiadomości jeszcze nieoficjalne i... nieoptymistyczne
Prośba posła Michała Janiszewskiego do RPO
RPO o wpłatach gotówkowych
O artykułach z PC Kuriera 5/99 o "Programie Płatnika" od Jarosława Rafy
==============================